تقابل بازاریابی اینترنتی و سنتی

چکیده: با ظهور و رشد اينترنت و به كارگيري آن در فعاليت هاي روزمره ،كاربرد اينترنت به سازمان ها و شركت هاي تجاري نيز گسترش يافت و سازمان ها آن را در كسب و كار خود به منظور كسب مزيت رقابتي و برتري رقابتي نسبت به رقبا و كسب سهم بازار زياد و ارتقا بهره وري به كار گرفتند و موجب به وجود آمدن كسب و كار اينترنتي شد و بر جنبه هاي مختلف كسب و كار تاثيراتي گذاشته است و بازاريابي به عنوانی يكي از زمينه هاي مهم كسب و كار از اين مورد بي تاثير نمانده است و تغييراتي در جنبه هاي مختلف بازاريابي ايجاد كرده است. .

دریافت فایل


دانلود برای شما بازاریابی اینترنتی ,تقابل بازاریابی ,تقابل بازاریابی اینترنتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل و گیاه گردشگری طراحی سایت و سئو سایت رز تم فروش اچ پی ام سی hpmc مشاوره دوطرفه اقامت به کشور ترکیه پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان